wtorek, 10 lutego 2009

"gdybym Cię nie znała to przejechałabym, przepłynęła, lub przeszła cały świat żeby Cię spotkać."

Chociaż 'słowa ,choć czasem piękne, to tylko słowa' to właśnie dla TAKICH słów warto żyć.
Dla takich słów warto stawać się lepszym,
warto nad sobą pracować.
Chociaż wiem, że mam setki wad i tysiące słabości, takie słowa pozwalają mi uwierzyć w tę dobrą stronę mojego 'ja'. Może jest we mnie jednak ułamek dobra? odrobina zrozumienia? szczypta ... miłości?
może...
Wiem tylko, że są ludzie, za których dałabym się pokroić na drobne kawałeczki. Cząstka po cząstce oddawałabym całą siebie aby ich przy sobie zatrzymać.
Jestem samolubem, pewnie tak, ale nikt nie mówił, że miłość nie jest samolubna. Chciałabym mieć ich na wyłączność. W każdej minucie i w każdej sekundzie. Wiedzieć o nich wszystko. Śmiać się z nimi i płakać. Tańczyć z nimi i śnić. Marzyć wspólnie z nimi. Chciałabym się przy nich zmieniać i pomagać im zmieniać siebie.
I nie ważne , że niektórzy z nich są ze mną codziennie, niektórych widzę 'od święta' , a niektórych tylko w snach. Potrzebuję ich. Jak tlenu.

i dziękuję. Tym bliskim i tym dalekim, tym raz widzianym i tym jeszcze niepoznanym.
Dziękuję ludziom, którzy zmieniają mój świat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz